Linneskåp

juni 2, 2010

Inspirerande bädd och bad

Filed under: badrum,shopping,sovrum — charlotte @ 12:35 e m
Tags: , ,

Solen skiner och efter arbetsmötet nere vid Humlegården snor jag till mig en inspirationstur, så där i förbifarten på väg tillbaka mot Södermalm. Jag passade på att äntligen ta mig tid och kolla Gertrudes – ”bädd & badpalatset” vid Norrmalmstorg och NK inrednings nya look.  Ja vet, jag är inte snabbast, men ibland blir det inte tid även om det är så nära…

Bilder: NK

Min spontana kommentar är så bra det blev! Twisten som blev då bädd och bad flyttade vidare till nya utmaningar i nya lokaler i form av Gertrudes. Hela plan 3 på NK är nu ett stort härligt heminredningsplan! Stort luftigt och man kan äntligen se de vackra fönster och annat som faktiskt finns i NK-huset.

Gertrudes kommer att bli något alldeles extra då de hittar formerna, i dag rådde stor omstylingsaktivitet där så det var lite hela havet stormar. Men vilken lokal! Får ta mig dit igen snart igen för att strosa bland väldoft och bädd- & badlyx. Men nog tycker jag allt de saknar Shyness bädd och bad kollektion, den skulle passa som hand i handsken.

Bild: Gertrudes
Blogga med WordPress.com.

