Linneskåp

maj 12, 2010

Duka med linne

Filed under: inspiration,linne — charlotte @ 2:51 e m
Tags: , ,

Bild: Axlings linne

Att duka vackert, snyggt, kreativt eller vågat med linne är bland det roligaste jag vet. Det mesta blir bra, det är bara att leka på med strukturer och färger. För att det ska bli enklare att göra det för alla arbetar jag tillsammans med Axlings linne på att förtydliga ett beställningssortiment hos svenskainredningsbolaget.se. Det blir ”invigning” på tankegångarna i samband med bröllopsminglet vi kommer att ha 17 juni. Jag dukar då upp i olika teman för att visa på kombinationsmöjligheter och ge inspiration till den egna festdukningen. Det är enkelt att göra en personlig dukning till den egna dagen utifrån färgteman och monogram och vad man nu vill ha. Att ta fram dukningsförslag på beställning är alltid lika kul!

Jag hade med dottern på utflykten till Södertälje så vi avslutade med glassätning i solen och med att titta på och klappa djuren på Torekällberget. Den bästa dagen sa hon och tänk det tyckte jag också, vi var helt överrens!

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

