Linneskåp

april 21, 2010

De små detaljerna

Filed under: inspiration — charlotte @ 12:28 e m
Tags:

Kallt ute och snöglopp, våren avvaktar tydligen, kanske har den fastnat i askmolnet… Jag söker inspiration för att få fart på kroppen och hjärnan som är lite trött efter intensiva dagar. Inspiration surfar jag mig gärna fram till och nu fastnade jag lite extra för några Top tip hos Bemz: Skapa förändring med accessoarer. Så sant, det behövs inte alltid stortag för att lyfta hemmet. Omgruppering, nygruppering, lite fräscha blomster eller någon ny färg kan skapa nya vyer och nya känslor. Titta in på Bemzbloggen och inspireras till förändring ni också.

Personligen gillar jag också att ge mig själv nytändning med vardagslyxiga badrumsprodukter. En ny burk eller flaska med något smaskens för huden eller håret. Ett doftljus, en ny tvål eller en ny handduk. Kropp och själ behöver också skämmas bort. Just nu kan man fynda härliga doftljus i spa-webbutiken. Ställ ett rogivande doftljus i sovrummet, ett uppiggande i vardagsrummet, en fräsch doft i badrummet. Det är bara att blanda och ge efter humör och plats i hemmet.

Bilder: spaprodukter.nu, doftljus, pads & skrubband i linnefrotté, flytande tvål med marin doft
Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

