Linneskåp

april 13, 2010

Fågelsång och lavendel

Filed under: allmänt — charlotte @ 1:23 e m
Tags: , ,

Bild: lavendelpåsar, svenskainredningsbolaget.se

Mmmm härligt är bara förnamnet. Vårsol och fågelkvitter utanför min dörr på Högalidsgatan som jag äntligen kan ha öppen. Sitter med en säck lavendel som ska fyllas i lavendelpåsar, doften sprider sig och det är något visst med lavendeldoften. Rogivande sägs lavendel vara och det är det, särskilt i kombination med vårsol och fågelsång. Lavendelpåsar ska fyllas och knytas för att användas i helgen, de ska läggas i goodie bagen som besökaren till Mamtreprenör ska få. Ja ser fram emot detta spännande event som går av stapeln för första gången på lördag. Förhoppningsvis kan det bli en tradition. Jag kommer att finnas där som rådgivare för blivande, nyblivna och etablerade entreprenörskor. Hur gör man egentligen? Tja, facit har jag ju dessvärre inte men några does and dont kan jag alltid bidra med. Välkommen dit vetja, det blir en toppendag!

Mamtreprenör, Hilton Slussen lördag 17 april
Blogga med WordPress.com.

