Linneskåp

februari 4, 2010

Färgsprakande

Filed under: vardagsrum — charlotte @ 4:54 e m
Tags: , ,

Helt plötsligt kände jag mig svältfödd på färg. Det krispigt vita i all ära men behovet av färgterapi kändes påtagligt. Som hastig åtgärd inhandlades dörrmattor med karamellränder. Ska gruset motas så kan det göras med sprakande färg. Inneboende på Åsögatan hade botemedlet.

I mitt twitterflöde hittar jag sen också pressrealesen för Bemz samarbete med Lisa Bengtsson. Och här sprakar det av färg och mönster. Men man får ge sig till tåls till den 9 februari. Då kan man handla dessa fantastiska sofföverdrag. Mitt i-landsproblem här är dock att jag inte har någon IKEA-soffa. Kanske måste fynda en sån på Blocket först? För jag skulle vilja ha en Lisa Bengtsson soffa hos mig, eller till nya kontoret, där skulle den bli perfekt, helt perfekt.

Pressbilder: Bemz
1 kommentar

  1. […] behöver. En glädjande sak mitt i allt är att jag faktiskt upptäckte att jag har en sak som jag påstod att jag saknade. Det är nog en IKEA-soffa som står kvar från förra ägaren, vilket betyder att jag skulle kunna […]

    Pingback av Flyttvåndor « Linneskåp — februari 8, 2010 @ 9:42 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

