Linneskåp

februari 3, 2010

Snölek

Filed under: barn — charlotte @ 9:14 f m
Tags: , ,

Riktig vinter till och med i storstaden har sina fördelar. En av mina favoriter är att kunna skida mitt i stan, att susa ner för Hammarbybacken till Stockholmsvy. Särskilt kvällstid med staden lysande nedanför. Inte den högsta topp jag bestigit men ett roligt alternativ i väntan på de bättre alternativen.

Ett annat tidsfördriv i går var bildsortering (som så ofta) och jag plockade leende runt bland de bilder jag tog på lapptäcken och barnlinnelakan tillsammans med duktiga Helle. Det blev också ett snötema, inte helt frivilligt men inomhusljuset var så trist så traskade vi runt på innergården i snön istället. Det blev en del kul bilder. Men lite lurigt att inte tappa i snön och kliva sönder snön helt och hållet. En av lärdomarna var att det är svårt att reparera tillbaka till orörd snö igen…

Bilder: svenskainredningsbolaget.se
Blogga med WordPress.com.

