Linneskåp

februari 2, 2010

Egen lya

Filed under: allmänt — charlotte @ 9:43 f m
Tags:

Bilder: pressbilder, creative flow, Formexmässan

Ateljetrenden är stor i vår. Formexmässan satte ribban eller i alla fall startskottet för våren. Och det kreativa har spritt sig som ringar på vattnet. Creative flow temat känns som det vi behöver nu i kölvattnet av finanskriser och annat. Vi behöver alla låta inspirationen och kreativiteten flöda igen. Jag kommer definitivt att spira och må bra i mitt alldeles nya egna kreativa käll. En egen lokal har stått på önskelistan hos mig länge. Förmodligen också på familjens önskelista men de klagar inte så högljutt trots att mitt företagarliv inkräktar rejält på vår bostadsyta. Det är alldeles snart slut på att kliva runt lådor och kartonger, textilhögar och papperslass för nu ska jag snart packa ihop och flytta. Jag ser fram emot det, mycket, mycket! Att få boa in mig i någon form av kombo för allt jag gör. Mötesplats, nästan-butik, lagerplats och kreativitetsrum, vi får se var vi hamnar i allt detta. Högalidsgatan på Södermalm i Stockholm blir min nya adress, ljus lokal med kyrko- och parkutsikt. Strålande!

2 kommentarer

  1. stort grattis till eget…när blir det invigning???2jag kommer när snön är borta”livet på landet är lagom kul i snön..kom knappt ut på 223an imorse….vill ta linnepläden och krypa upp i soffan…må väl…åsa,krokstugan

    Kommentar av krokstugan — februari 3, 2010 @ 10:57 f m

  2. […] med bra att ha och ska kollas senare växer lätt på sig och blir fler. Jag fick stor plats i min nya lokal för inspirationsbilder och texter, en rejäl skiva längs hela väggen att nåla upp det som jag […]

    Pingback av Tankar på väggen « Linneskåp — februari 25, 2010 @ 10:06 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

