Linneskåp

december 6, 2009

Inspirerande bord

Filed under: kök — charlotte @ 12:42 e m
Tags: ,
Bild: Sköna hem

Sköna hem webben bjuder som vanligt på en hel del inspiration när det gäller högtidliga och festliga bord och dukningar. Traditionella och passar året runt. Ta in naturen efter årstid och vräk på med guld och glam till det festligt festligaste.  De små paketen i guldpapper och snöre är något jag ska ta med mig in i årets nyårsdukningen och så byter jag ut spetstabletterna mot Shyness vackraste spetsduk och servetter.

Korgen Krona på den högra bilden skaffade jag ett ex av på IKEA när jag var där sist. Mycket hantverk för liten peng, den blir användbar till helgerna! Här får grunden bli den mer prisvärda linneduken Torp från Axlings kombinerat med grova linnelöpare eller linnehanddukar som tabletter. De höga svarvade ljusstakarna föll mig på läppen, snygga!

Blogga med WordPress.com.

