Linneskåp

december 5, 2009

Ljuvliga bilder på underbara barn

Filed under: allmänt — charlotte @ 9:49 f m
Tags: , ,

Bild: Karin Söderqvist, kidsroom.se

Julklappstider är här och vad ger man nu någon som redan har allt? Ett tips är att göra en härlig grafikbild på sitt bästa foto. Till mormor eller farfar eller till föremålet självt? Det fixar du enkelt hos Karin på Kidsroom. En uppskattad gåva kan jag lova.

Att fotografera barn är ju inte heller det enklaste så ibland kan man behöva hjälp redan där. Finns ni i Stockholmstrakten så gör Karin även detta med bravur. Låt henne fånga ert barn mitt i rörelsen eller i mer samlad form. Hittade också ljuvliga bilder av familjen på Krokstugan som jag gärna samarbetar med på olika sätt. Jag har ju fått låna plats i Åsas butik Krokstugan för att tillfälligt sälja mina webbutiksprodukter under sommartid. Nu är det fina vinterbilder att skåda på bloggen Fyra årstider. Så letar man fotograf i Mjölby/Linköping så finns ju Ann-Charlotte.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

