Linneskåp

november 24, 2009

Mot första advent

Filed under: allmänt,shopping — charlotte @ 8:19 f m
Tags:

Så är vi snart framme vid första advent. Då börjar nedräkning på riktigt mot julen, åtminstone enligt mitt sett att se det hela. För min del blir det julmarknad på lördagen. Då tar jag valda delar av båda webbutikerna och bygger vackra bordet på slottet på Östermalma. Just nu väljer jag för fullt. Vad får jag med mig, hur ska jag bygga upp det hela. Det blir Kungens kurva och IKEA i dag för att inhandla lite förvaring och annat. Det är skönt att kunna göra IKEA en vardagförmiddag. Det är gott om svängrum då.

Söndagen blir det annat adventsmys. Ska bland annat bege mig förbi Narvavägen 22 och Lisen organics lilla men naggande goda lokal. Där bjuder Lisen med vänner på adventsshopping av olika slag. Loppis, snyggt & stickat och så Lisens produkter förstås.

För att hitta rätt julstämning, i väntan på granen, kan man alltid ta med sig en grantvål in i morgonduschen. Garanterat uppiggande och uppfräschande! Fräsch som en nyponros kan bytas ut mot fräsch som en ett granskott kanske…

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

