Linneskåp

november 18, 2009

Julmarknadsplaner

Filed under: allmänt — charlotte @ 10:02 f m
Tags: , ,

Bild: egen bild, Linneskåp

Jag gillar dem verkligen, de traditionella julmarknaderna. Både att strosa runt och att vara med och sälja vid eget bord eller stånd. I år har jag valt att ta med valda delar av svenskainredningsbolaget.se och spaprodukter.nu för att vara med på julmarknaden vid Östermalma slott i Gnestatrakten. Det blir nytt för mig eftersom jag inte varit där på just julmarknad tidigare men ska bli himla skoj. Förutom att det är roligt att vara med och sälja, träffa nya och gamla kunder så är själva förberedelsen ett härligt nöje. Att få välja ut med omsorg och att kombinera och paketera på smakfullt sätt. Det är en stor del av nöjet. Räcker sakerna, vad säljer i år, vad önskar kunderna och hur ska bordet ”dukas upp”. Det blir nog mycket spaprodukter i år och så tar jag med de vackra barnlakanen i linne, sedan får vi se…

Så får jag fundera över hur man beställer snö till dess. För det vill man ju ha på en riktig julmarknad.

Välkomna ni också till julmarknade vid Östermalma slott 28 november kl 10-15!
Så här hittar ni dit.

1 kommentar

  1. […] på riktigt mot julen, åtminstone enligt mitt sett att se det hela. För min del blir det julmarknad på lördagen. Då tar jag valda delar av båda webbutikerna och bygger vackra bordet på slottet […]

    Pingback av Mot första advent « Linneskåp — november 24, 2009 @ 8:19 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

