Linneskåp

oktober 28, 2009

En stickad höst

Filed under: allmänt,design — charlotte @ 5:03 e m
Tags: ,

brittinger

Bilder: Brittinger.se (erna sandstone, vibeke blue moon, ana grey)

Mmmm vissa saker gillar jag med att hösten och vintern. Vårt kyliga klimat kräver dessa tröjor. Stickad ull, gärna lite längre variant. En av mina laster i livet. Nej, jag kan inte få för många varma tröjor att svepa in mig i när höstlöven faller.

En av vännerna nämnde sin nya kofta från Brittinger. En sån behöver nog jag också, eller flera olika, närmare bestämt… Jag får kryssa för och tipsa familjen till födelsedag och jul. Det vet ju hur det är att ha en fru och mamma som fryser. Ge henne en gosig tröja helt enkelt så ordnar det sig. Tack Lisen för tipset.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

