Linneskåp

oktober 22, 2009

Hjälp tomten på traven

Filed under: shopping — charlotte @ 8:15 f m
Tags: , ,

plad-shyness

Bild: Shyness

Snart börjar det dra ihop sig för klappjakt igen. En del har förstås redan börjat och andra har lite längre (eller mycket längre) startsträcka. Själv ligger jag nog i mitten på skalan, inte först klar och inte sist ut heller.

Såg att sköna hem listat en del tips för oss som gärna handlar på nätet. Ett enkelt shoppingssätt, ingen kö, ingen som knuffas och buffas, skönt att kolla runt och välja i sin egen takt. Mina favoriter har jag redan kryssat för. Förutom varma och snygga pläden från Shyness som finns hos oss på svenskainredningsbolaget.se har jag valt ut ett vin-kit kombinerat med en träask för bra-att-ha-saker. Det skulle passa fint under min gran så småningom.

julklappstips

Bilder: vintermometer danskdesign.nu, korkskruv inneonline.se, träask bluebox.se
1 kommentar

  1. Super bra att handla på nätet, såg att sköna hem hade många bra prylar inför jul!!

    Kommentar av Malin — oktober 26, 2009 @ 10:42 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

