Linneskåp

oktober 14, 2009

Godaste chokladen just nu?

Filed under: allmänt — charlotte @ 11:41 f m
Tags: ,

choklad

bild: reneé voltaire, webbshop

Mörk choklad, en liten bit, till espresson, smälter i munnen.
Nja, last vet jag inte om det är men gott. Jag har precis hittat min just nu godaste choklad. Mörk choklad med hampafrön, frön som ger ett litet, litet tugg. Från Reneé Voltaire. Nyttigt ska det vara också, med både choklad och hampafrön. Nyttigt och gott, tänk vilken bra kombination. Min choklad köper jag på den lokala ican men finns även på nätet för den som inte hittar lokalt.

Jag har ju en del favoriter som måste finnas hemma i köksskåpet av Reneés grejer. Det växlar lite efter hand, men örtsalt, himalayasalt och buljongen används flitigt överlag. Bra bas, chokladen blir lyx. Men det behöver man ju också.

Blogga med WordPress.com.

