Linneskåp

oktober 6, 2009

Kort som sticker ut

Filed under: allmänt — charlotte @ 7:11 e m
Tags:

Jag minglar ofta, samlar kontakter, spännande människor att göra affärer med, en rolig del av jobbet. Visitkort blir det många av, att samla & sortera på något begåvat sätt. Inte det enklaste tycker jag. Det blir lätt trassel och svårhittat. Fick via en kollega tag i snygga lådan i alla fall, så att de kan samlas lite piffigare och mer ordnat på skrivbordet.

businesscardholder

foto från Galison.com

Egentligen gillar jag inte korten, skulle vilja ha dem elektroniskt på en gång istället, rätt in i en databas på datorn. Men det klart ibland, när något sticker ut lite extra så är det ju en finess med papperskorten också. De kan ju vara snygga också eller roliga eller unika. Hittade bra exempel på det via BEMZ-bloggen. Skulle behöva vara lite kreativ själv nu så att jag kan förena mina olika ben på ett gemensamt kort. Det känns lite spretig att ha väskan full med olika varianter. Får se vad man kan hitta på… Får helt enkelt leta igenom visitkortshögen för att hitta några kloka personer att rådfråga!

loggor

Loggor, existerande & under bearbetning...
2 kommentarer

  1. Vilket härligt sätt att organisera visitkorten på!
    Kram Sandra

    Kommentar av Inspirera Mera — oktober 7, 2009 @ 10:35 f m

  2. Vilken smart låda! Verkar praktiskt! Måste kolla lite närmare på den. Tack för bra tips! Ha en fin helg nu! Kram Emmy

    Kommentar av FURNISH.etc inredningsblogg — oktober 9, 2009 @ 5:54 e m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

