Linneskåp

oktober 5, 2009

Himmelsk linnebädd

Filed under: linne,sovrum — charlotte @ 2:19 e m
Tags: , , ,

skonahem-antikmassan

foto: sköna hem

I senaste numret av Sköna hem visar de bilderna från Antikmässan i ett härligt reportage: Antikt och användbart. Charlotte Pettersson och Karolina Karlsson har byggt rum och miljöer som man genast vill flytta in i. Rum att trivas i, användbara rum med många funktioner, rum att umgås i. Jag är naturligtvis extra glad åt den härliga linnebädden de gjort med bla mina lakan, de har verkligen frossat i linnetyger till den runda sängen. Lampan som finns bredvid sängen är också galet snygg.

Rund säng vet jag inte om det står högst upp på min önskelista, men linnelakanen sover jag gott på! Påslakan, örngott och underlakan i oblekt linne i den vackra sängen är från svenskainredningsbolaget.se.

orngott_linne

foto: svenskainredningsbolaget.se/linneskåp

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

