Linneskåp

september 27, 2009

Stövel med stjärnglans

Filed under: allmänt — charlotte @ 1:41 e m
Tags: ,

silverstovlar

Jag blev precis av med mina gummistövlar, lite hastigt och lustigt så där. Sonen som växer så det knakar insåg att hans inte passade längre men mina gjorde det, passade honom också alltså. Jaha, så var det med det. Det blir till att promenera till stövelaffären helt enkelt.

Jag gillar att traska runt i stövlar, det är bara att klafsa på liksom. Särskilt på landet, i skogen och i leran som vi ofta har så här på hösten. Men kanske ska jag ha ett par som är lite coolare för stadsgatorna också, inte bara praktiska… Är i och för sig förtjust i höga svarta. De kan ju vara både praktiska och lite snyggare. Ett riktigt ilandsproblem kan man tycka att irra runt bland alla stövelmodeller…
Eller så ett skaffar jag ett par med stjärnstatus. Silvriga, glansiga och definitivt några som sticker ut i höstrusket. Hittar inte Tretornstövlarna i Sverige, åtminstone inte i en svensk nätbutik. Men man kan klicka hem de söta silverstövlarna hos shoebuy.com .

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

