Linneskåp

september 22, 2009

Stilfull förvaring

Filed under: design,kök — charlotte @ 7:11 f m
Tags: ,

norrgavelkoksbank

Det finns inte så många inredningsbutiker som passar mig hela vägen. Norrgavel är en av de få. Jag är helt förälskad i allt. Min kärlekshistoria till dem är lång och längtande. Ända sedan den pyttelilla butiken som låg på Kungsgatan har jag med jämna mellanrum gått in för att klappa på sakerna. En del har fått flytta med hem. Annat har jag bara längtansfullt betraktat. Kanske en dag blir det stora klädskåpet mitt och kanske en av länsstolarna (som nu även kan fås betsad).

Deras mellanhöga förvaring slår också an en sträng hos mig. De går inte in någonstans i vår lägenhet just. Den är liksom ”proppfull” nertill och behöver byggas på höjden mer. Men ändå, titta och känna kan jag ju alltid. En dag så har jag kanske både mer plats hemma och känner ett behov av just mellanhög förvaring. Då vet jag ju och är redo.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

