Linneskåp

september 16, 2009

Köksinspirerad

Filed under: kök — charlotte @ 8:13 f m
Tags: , ,

torkmatta_i_koket

Köket tar plats på tidningshyllan såg jag i går då jag var på den lokala Vivon. En massa härlig köksinspiration! Nästan så att jag tycker att det är synd att jag är rätt nöjd med vårt kök;) Det behövs ingen större insats där, det funkar fint, men det klart lite smålyft här och där kan ju alltid skapa en nyförälskelse.

För den som söker större köksinspiration, bege er till närmaste tidningshylla och frossa i reportagen och bilderna i bla dessa härliga inredningstidningar Residence, Hus och Hem, Allt i hemmet. Säkert var det fler som hade kökstemat med i det senaste numret.

För dig som gör som jag just nu, förnyar med det lilla. Gör det med textilier. Mina favorit är förutom linnedisktrasorna och kopparna från förra inlägget också Växbolins torkmatta som fått ersätta diskstället (som mest tar plats och inte är så snyggt). Låt disken torka och så häng upp torkmattan på en krok sedan. Kökshanddukar är också en enkel ansiktslyftning. Jag är ju linnefreak så det är inte mycket annat som duger. Har man väl känt skillnaden på uppsugningsförmåga så vill man inte ha den rena bomullen mer, hur snygg handduken än kan vara. Åtminstone inte jag…

kokshanddukar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

