Linneskåp

september 15, 2009

Nya linnedisktrasor

Filed under: allmänt,kök — charlotte @ 5:49 e m
Tags: , ,

linnedisktrasor

Ibland är det den där lilla detaljen som gör stor skillnad. Vid diskbänken till exempel. Jag blir glad varje gång jag tar i och använder mina disktrasor i lin. Glad blir jag också av att dricka mitt kaffe i Hannas vackra koppar. Mina favoritkoppar som blev fler i somras då brun och lila fick fylla på samlingen. Disktrasorna finns nu också i just brun och lila. Så den lilla matchningen, som kan tyckas helt onödig men ändå känns kul.

Att färgkoordinera koppar med disktrasor, tja, vad säger man? En rolig händelse… eller? Snygga är de i alla fall linnedisktrasorna i lila och brunt. Och bra är dom, blir bättre bättre ju mer de används. Kopparna förgyller mitt förmiddagsfika. Eller så gör de mig glad av att bara stå där lite till lyst så där.

Ibland behöver man inte så mycket för att le lite inombords…

2 kommentarer

  1. Jag har ett par sådana hemma, det ska bli kul att prova dem.
    Kram Sandra

    Kommentar av Inspirera mera — september 16, 2009 @ 12:26 f m

  2. […] det lilla. Gör det med textilier. Mina favorit är förutom linnedisktrasorna och kopparna från förra inlägget också Växbolins torkmatta som fått ersätta diskstället (som mest tar plats och inte är så […]

    Pingback av Köksinspirerad « Linneskåp — september 16, 2009 @ 8:13 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

