Linneskåp

augusti 27, 2009

En lång dag med svårt skoval

Filed under: allmänt,design — charlotte @ 7:01 f m
Tags: ,

formex2009

Just nu laddar jag inför en intensiv men otroligt rolig dag! Formexmässan blir det för hela slanten under dagen. Nya intryck, nya idéer, kanske nya leverantörer, vi får se var det landar? Jag ska ju för första gången spana till två butiker. Både svenskainredningsbolaget.se och spaprodukter.nu (som nu börjar ta form av webbdesignmässigt) ska få sitt.

Extra kul känns det att kunna väva ihop sina olika yrkesdelar. Det är sällan det blir så här tydligt. Jag kommmer definitivt att lyssna på Leslie Pennington, grundare av Bemz som ska prata kring ehandelsrevolutionen. Hon om någon har ju gjort resan och verkligen byggt sin affär på nätet. Så det blir en bra kombo för mig. Jag kan spana in trender både inom design- och inredning och ehandel och nätaffärer.

Kvällen viks för mingel nere vid Stureplan och IT.Branschen. Där blir det kanske inte så stort inredningsfokus men givande för min ehandel inom heminredning, mitt andra ben i yrkeslivet.

En lång dag, en rolig dag, kanske en rörig dag. Fast jag tror nog att mitt största bekymer just nu är att hitta skor som duger både till långpromenad i Älvsjömässan och till tjusigare mingel på kvällen.

1 kommentar

  1. Ha det bra på Formex!
    Hoppas skoproblemet löst sig:) Minns vilken värk jag hade ifjol…ischiamej. Det är så jag funderar på att ta foppatofflorna om jag får åka fler gånger:)

    Kommentar av Brunkullan med mosipperötter — augusti 27, 2009 @ 10:42 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

