Linneskåp

augusti 22, 2009

Trolsk dukning

Filed under: kök,linne — charlotte @ 8:03 f m
Tags: ,

trolsk-dukning

Vardagen råder i stan igen. För mig passar det fint. Jag tar gärna emot hösten här på stadsgatorna, bara jag får bege mig till skogs emellanåt. Plocka de där svamparna, njuta av höstsuset bland träden och elda i vedspisen.

Att duka till fest är härligt, att göra det i trolsk skogmiljö vore ännu härligare. Möbler med karaktär, linndukar och servetter, vackra serviser eller bara enkelt med vackra brödkakor och det naturen bjuder på.

sköna hem finns dukningsinspiration för höstfesterna. Jag lånade några av de bildarna och gjorde ett kollage tillsammans med bilder på Växbolins fantastiska dukar Vargtass och Järv. Enkelt och vackert! Trolskt och förtrollande!

2 kommentarer

  1. Ja visst är det härligt med hösten! Alla färger, skördetider och nya inspirerande produkter! Ibland kan jag sakna att bo i en större stad, men nu under hösten när jag bara kan promenera från min lägenhet mitt i centrala Avesta ut i skogen så gör jag inte det.

    Ha en trevlig helg!

    Kommentar av fröken Kumlin — augusti 22, 2009 @ 8:12 f m

  2. Åå så vackert!

    kram

    Kommentar av Hem och Lycka — augusti 22, 2009 @ 12:48 e m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

