Linneskåp

augusti 7, 2009

Spetsar och soffmys

Filed under: inspiration,sovrum — charlotte @ 11:50 f m
Tags: , ,
kollage av bilder från Shyness

kollage av bilder från Shyness

Hösten närmar sig även om det inte riktigt känns så ute just nu. Men visst anar man att den är på väg och en gnutta tycker jag nog också att jag längtar efter det. Att kavla upp ärmarna och köra i gång höstterminen igen. Sommardagarna har givit ny energi och lust att ta tag i alla projekt och roliga idéer.

Nästa stora event blir då ”Vintage travel” på Formex. Jag har börjat rita ut kartan för min del, kryssa för lämpliga stopp på resan och skattjakten. Mina leverantörer har jag redan pratat igenom läget med. I lugn och ro före mässdagarna. Hjärnan blir så proppfull av intryck ändå. Hoppas och tror på mycket nytt och bra!

Jag gillar det jag fått se, plockat ut min egen russinblandning ur den stora kakan. Det passar utmärkt in i nuvarande och övrigt sortiment så det svenskainredningsbolaget kommer att erbjuda under hösten och vintern känns toppen. Nyheterna droppar in efter hand.

Framförallt ser jag mycket framemot Shyness andra kollektion. Den känns väldigt genomtänkt och genomarbetad. En stor del av det tidigare hänger kvar och kompletteras med nya härliga produkter framförallt för bädd och bord. Tillsvidare finns lakan med spets och plädar, under hösten ser jag fram emot att få bädda upp med fler påslakan och även textil för kök och bord.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

