Linneskåp

juni 16, 2009

Smultronställen i Sörmland

Filed under: allmänt,shopping — charlotte @ 1:27 e m
Tags: , ,
väg223

väg223

Vi delar vårt boende mellan storstad och landsbygd, det passar mig utmärkt! Jag vill gärna både ha kakan och äta den… och på något sätt blir det en bra mix det här, en blandning av en himla massa människor och bara vi i skogen.

Men det klart, så alldelses totalt ensligt är det ju inte där vi vistas i Sörmlandsskogen heller. Där finns en hel del andra också, men det är mer svängrum. Väg 223 slingrar sig förbi relativt nära oss och där börjar det hända spännande saker. Vackra skyltar har dykt upp här och där och bakom dessa skyltar sjuder det av kreativitet. Jag gillar det! Och smart är det också, att gå samman i sin kreativitet och marknadsföring. Så att vi hittar dit, vi kunder.

Så en tur längs väg223 rekommenderas för er som finns i Nyköpingstrakten, sväng av E4 och hitta vackert för både öga och gom. Bil eller motorcykel eller kanske tom vanlig cykel?

Dessutom kommer jag att ha min lagerutförsäljning hos Åsa på Krokstugan i sommar. Lördag och söndag, 4-5 juli tömmer jag mitt lager på bla alla varor från Himla. En del annat slinker säkert med också.
Mer info om detta kommer både här på bloggen och i webbutiken för heminredning och textil!

Blogga med WordPress.com.

