Linneskåp

maj 7, 2009

Snart Schäslong

Filed under: allmänt — charlotte @ 11:57 f m
Tags: ,

Nu har jag snart min schäslong hemma, eller canapé som chauffören Stefan kallade den. Vete tusan vad som är rätt eller vad som är skillnaden? Det får jag kolla upp så att jag vet vad jag ligger och vilar på! Någon som vet?
Hur som helst så har Timrå Express snart levererat min nygamla möbel. Ska genast lägga mina Shyness kuddar där och mig själv då förstås, med inspirerande läsning.

bild Shyness

bild Shyness

Såg även att en av mina bloggfavoriter också nosat upp Shyness vackra kollektion. Annika med bloggen Flex Inredning visade upp flera av de ljuvliga textilierna hos sig.

Kuddarna kan man ju även ha turen att vinna via Residencemagasines webbplats.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

