Linneskåp

april 28, 2009

Vinna vackra kuddar

Filed under: allmänt,shopping — charlotte @ 1:10 e m
Tags: , ,

Vackra kuddar får man inte för många av. Lätt som en plätt kan man variera sig. I alla fall jag är rätt lättlurad, bara genom att byta plats på kuddar och plädar så kan man få in lite nya vibbar. Soffkuddarna bärs in till sovrummet och tvärtom, så får två rum sig en uppfräschning.

bild Shyness

bild Shyness

Just nu lottar Residence magazine i samarbete med Shyness ut ett kuddset om tre kuddar till de som vill fräscha upp och förnya hemma. De härliga kuddarna med blomrankor, Joyful, finns redan hemma i min soffa men det klart, en dubblering kan jag gott tänka mig.
För den som inte har turen på sin sida, eller vill komplettera med exempelvis en pläd finns accessoarer från just Shyness att köpa här också.

Residence magazines nya webbplats gillar jag. Den ligger i betaversion nu men lovar absolut gott inför framtiden. Förhoppningsvis så utvecklas det till en site med möjlighet till interaktion och dialog. Helt i linje med det jag uppskattar mest på webben.

Blogga med WordPress.com.

