Linneskåp

april 23, 2009

Små och stora projekt

Filed under: allmänt,linne — charlotte @ 7:14 f m
bilder svenskainredningsbolaget

bilder svenskainredningsbolaget

När man varit igång med sin verksamhet ett tag upptäcker man att man inte hittar det man söker, inte helt och fullt i alla fall. Idéerna pockar på och så får man knåpa ihop det på egen hand. Eller ja, i samarbete fungerar bäst. Själv är sällan bästa dräng vad än ordspråket säger.

Så här sitter jag med tygprover, snören och band och funderar. Behöver nog plocka fram symaskinen för att prova mer konkret också. Jag är enormt tacksam för de bollplank och leverantörer jag har på vägen. I vitt skilda branscher orkar de engagerat lyssna på och tycka till om mina hittepåer. Vi får se vad flippar och vad som floppar av pågående tankegångar.

Glad blev jag i alla fall då jag fick prover på etiketter. Tänk att det blir som man tänkt sig! Det känns mer på riktigt när man får hålla något konkret i handen. Sedan gäller det bara att få ordning på det som etiketterna ska fästas på.

Mer om detta senare. Ett steg i taget!

1 kommentar

  1. Det är en spännande/härlig känsla, skapandet med material form och färg, 🙂

    Kommentar av Sussi — april 23, 2009 @ 7:44 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

