Linneskåp

mars 28, 2009

Nytt liv till burken

Filed under: kök,shopping — charlotte @ 12:34 e m
Tags: ,
bilder Royal VBK

bilder Royal VBK

Jag gillar glasburkar, enkla i formen och användbara. Locken brukar dock hejda mig, det blir inte en lika trevlig burk att fylla om det står Felix eller annat på locket. Nu har jag hittat min pryl, eller snarare prylar. Klatschiga och användbara lock att skruva på sina favoritburkar. Låta dem få nya liv med nya innehåll igen. Enkelt och smart. Verkar bara finnas i svart men det duger fint åt mig.

Det är Royal VBK som står bakom dessa. Där finns en himla massa fiffiga och snygga saker. Hemsidan är dock helt oanvändarvänlig, webbutiksdelen är bättre om man vill få överblick. Det går också att klicka hem locken hos Favoritsaker.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

