Linneskåp

mars 25, 2009

Äntligen Shyness

Filed under: shopping,sovrum — charlotte @ 12:55 e m
kollage av bilder från Shyness

kollage av bilder från Shyness

Så har jag äntligen fått packa upp Shyness otroligt fina påslakan och örngott! Klassiska och tidlösa är ord som passar bra i sammanhanget.
Jag gillar dem och den övriga kollektionen jättemycket. Ett fint komplement till det jag har av lin och linnelakan.

Påslakan och örngott som gjorda för bröllopspresenten! Vilket brudpar skulle inte glädjas åt att få bädda med dessa lakan?

Shyness och Anna Bilén beskriver själv sin design och tanke så här på hemsidan:

”The design is gracefully timeless so it will last for years,
making your home a pleasure to live in.
The inspiration comes from living in harmony with
nature combined with traditional Scandinavian interior
design philosophy. The design and material are
carefully chosen with regards to quality; produced
concerning a minimum of environmental effects as well as promoting
working ethics for the producers.”

1 kommentar

  1. De är verkligen jättefina! Vilken perfekt bröllopspresent! Jag gillar ”Sober” jättemycket. Bra att veta att du har dem.. Själv jobbar jag med nya illustrationer och robotar i mitt sortiment : )

    Karin

    Kommentar av Karin Söderqvist — mars 26, 2009 @ 7:30 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

