Linneskåp

mars 20, 2009

Frimärksletning

Filed under: allmänt — charlotte @ 8:04 f m
Tags: ,
kollage av bilder från postens hemsida

kollage av bilder från postens hemsida

Hur ofta får eller skickar man brev med posten nu för tiden? Inte alltför ofta som privatperson svarar jag, som företagare har jag en annan relation med postverket. Men visst är det fortfarande otroligt kul att skicka & få brev och kort. Särskilt om det finns en tanke bakom.

Jag hittade postens frimärksletningstjänst på nätet. Där man kan leta fram det motiv som passar för tillfället. Alltså inte bara acceptera det som pressbyrån langar fram. Kul ide! Utbudet kan kanske vara lite skralt, jag hoppas att de fyller på efter hand. Men nu kan jag i alla fall enkelt hitta mina favoriter för stunden. Bra initiativ Posten. Fler motiv bara.

Ha en skön helg och glöm inte att tävla. Kom med dina bästa tips i kommentar eller skicka per mail. Alla är välkomna!

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

