Linneskåp

februari 13, 2009

Slowfox i svart

Filed under: allmänt,design — charlotte @ 6:30 e m
Tags: ,
bild sköna hem

bild sköna hem

Vissa saker känns mer lockande än annat. Att vinna en av dessa glassnyggingar känns definitivt lockande! Jag älskar glas, jag gillar Råmans design så ja, det vore ju en bra vinst. Två slowfoxglas har jag fått vid ett tidigare tillfälle. De borde få några kompisar. De genomskinliga, höga och skira glasen passar för övrigt utmärkt att ha en enstaka liten blomma i. Den där lilla som gick av eller bara blev över passar finfint i slowfoxglaset.
Ingegerd Råman måste definitivt få ett eget blogginlägg känner jag (eller fler för att få med allt som är värt att uppmärksamma). Det får bli en annan gång. Nu är jag upptagen med att hålla tummarna.

Det är Sköna hem som bjuder på så fina priser. De har som bekant 30-årsjubileum. Tänk 30 år på nacken, det är en aktningsvärd ålder i magasinsbranschen. Det har hänt en del inredningsmässigt på dessa år. Svenska folket har sakta men säkert tagit sig upp från sina gillestugor och manchesterfåtöljer och inredningsintresset har exploderat. Visst är det kul!

1 kommentar

  1. Jätte fina!
    Kram Rebecka

    Kommentar av Rebecka — februari 16, 2009 @ 3:42 e m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

