Linneskåp

februari 7, 2009

Gå i ide?

Filed under: allmänt,badrum,inspiration — charlotte @ 6:27 e m
Tags: , ,

Dimman hänger tung över Stockholm, som en trist novemberdag känns det, långt ifrån en vintrig februaridag som jag mycket hellre skulle ha.
Vad göra? Ägna dagen åt hemmamys kan vara ett alternativ. Efter att ha sprungit ihop med den livsnjutande örttjejen Lisen Sundgren på möbelmässan igår känner jag mig inspirerad att vardagslyxa lite med hennes inspiration. Fram med boken Lisens Örtspa ur bokhyllan helt enkelt!
I vinterkapitlet hittar jag det jag söker, en vaniljdoftande sockerskrubb – det låter väl härligt! Avocado som mjukgörande inpackning känns också lockande. Lisen tipsar om att även ta med avocadokärnan (torkad och mixad till pulver). Så får det bli helt enkelt! En söndag och morgondag i vardagslyxens tecken!

kollage av bilder från svenskainredningsbolaget.se

kollage av bilder från svenskainredningsbolaget.se

1 kommentar

  1. Vilka mysiga spabilder, och vilken härlig blogg du har 🙂

    Kommentar av Vera med flera — februari 12, 2009 @ 4:52 e m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

