Linneskåp

januari 9, 2009

En ljusare dag

Filed under: inspiration,shopping — charlotte @ 8:37 f m
Tags: , , , ,

Visst är det härligt att det blivit så mycket ljusare ute sa en mamma på skolan till mig i morse. Och visst är det så! Ljuset kommer dag för dag och en smygande längtan efter att plocka in krispiga tulpaner och ljusare textilier i hemmet pockar på. Det är en bit kvar till våren men det är lättare att njuta av vintern på den här sidan av julen.

Jag har packat en del av Växbolins linnehanddukar till mina (svenskainredningsbolaget.se) kunder de senaste dagarna och jag märker hur mycket jag älskar dessa handdukar. De är så vackra i sin klassiska enkelhet! Som karameller med en fantastisk lyster. Rand till badrum och Prick och Ruta till både kök, gästtoalett och badrum. De lyfter vilket hem som helst och gör dig glad varje gång du tar den i din hand. Ett hellinnetyg i god kvalitet är något alldeles extra. Det är till för att användas och inte stoppas i skåp och lådor för speciella tillfällen som alltför sällan blir av.

pressbild Växbolin

pressbild Växbolin

pressbild Växbolin

pressbild Växbolin

Idag blir det tulpaner till köket hemma hos oss och någon form av textilmakeover blir det också. Ett snabbt och enkelt sätt att byta stämning och ta emot den ljusare tid som kommer.

Trevlig helg!

Blogga med WordPress.com.

