Linneskåp

november 20, 2008

boktips

Filed under: boktips,inspiration — charlotte @ 8:31 f m
Tags: , ,

Våga borde man göra oftare! Det är ju extremt sällan man ångrar att man just vågade, eller hur? Att ta språnget ut i det okända. Det behöver ju inte vara ett jättesprång, ibland växer man enormt av även de små stegen. Särskilt om det blir många små steg på väg mot något nytt.

En tjej som just vågade och nu har skrivit en bok om det är Signhild Arnegård Hansen. Vägen till ordförande för Svenskt Näringsliv var inte alldeles given för hennes del. Via bla företaget Lantchips har hon snitslat sin egen bana. Signhild en tjej att inspireras av. En bok i alla fall jag ska skaffa mig.

Våga, Signhild Arnegård Hansen

Våga, Signhild Arnegård Hansen

Boken har fått mycket publicitet i media. Det är den säkert värd. Jag tänker läsa den och bli inspirerad. Jag hoppas och tror att det är något annat än en vanlig hurtigbok om företagande.
Läs och våga!
1 kommentar

  1. Vägen till toppen kräver sin personlighet. Det vet jag, så mycket har man sett.

    Kommentar av Helena på ROOM AND SERVE — november 21, 2008 @ 7:37 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

