Linneskåp

november 5, 2008

swedish hasbeens

Filed under: allmänt,inspiration — charlotte @ 10:16 f m
Tags: , ,

För att fortsätta på nostalgitemat lyfter jag fram träskon. Jag är uppvuxen med träskor, på alla, barn & vuxen, kille & tjej. Alltid träskor, så fort snön var borta fram med träskorna. Raggsocka i kunde man också ha. Många par slets ut. De allra finaste var mina röda med kurbitsmotiv.

Swedish hasbeens bjuder på nostalgitripp, träsko och Amazon! Samtidigt har de inte fastnat i nostalgiträsket utan mer relanserat träskon som en fräckare sko och med fler valmöjligheter. Snyggt jobbat tjejer! Och grattis till det Stora Trendpriset ni plockade hem i Kulturhuset igår!

kollage av bilder från hasbeens.se

kollage av bilder från hasbeens.se

4 kommentarer

  1. Riktigt läckra! kram

    Kommentar av Hem och Lycka — november 5, 2008 @ 11:02 f m

  2. Åh, nu minns jag mina röda också ; )

    Ha det bra!
    Karin.

    Kommentar av Karin — november 5, 2008 @ 9:42 e m

  3. Det blir ett par till sommaren helt klart! Snygga!

    Kommentar av Hemmarikets Charlotte — november 9, 2008 @ 10:18 f m

  4. […] har jag bloggat om tidigare men de är definitivt en av favoriterna, nu kommer deras väskor också. Värt att kollas in! Eller […]

    Pingback av Träsko på bred front « Linneskåp — januari 19, 2009 @ 3:53 e m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

