Linneskåp

oktober 31, 2008

Kökstid

Filed under: design,kök — charlotte @ 7:43 f m
Tags: , ,

Så är det helg igen. En familjehelg blir det, som det ska vara så här i Allhelgonatider! God mat och prat och en massa ljus!

För att få god mat behövs kökstid och ofta tidsmätning i köket. Jag har hittat några nya favoriter att välja bland. En timerinvestering från Bengt Ek Design blir det nog för vår familj, för den gamla har tatt slut.

Den koniska ugnstermometern faller mig också i smaken. Jag vill ha en gammal hederlig termometer till skinkbaket. (De digitala med tråd bara trasslar för min del).
Så en sådan för det nog bli till julstöket, då skinkan ska in i ugnen!

kollage av bilder från www.bengtekdesign.se

kollage av bilder från http://www.bengtekdesign.se

1 kommentar

  1. Snygga! Jag köpte en för ett tag sedan som ser lite äldre ut.. så har den en magnet så det sitter på fläkten nu. Jätte käck 🙂

    Kommentar av Designtjejen — november 1, 2008 @ 12:49 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

