Linneskåp

oktober 28, 2008

Minnessåll

Filed under: allmänt,shopping — charlotte @ 8:28 f m
Tags: , ,

Ibland önskar jag att jag hade ett minnessåll. Ett sånt som Professor Dumbledore i Harry Potter böckerna har. Där man kan rensa ut gamla tankar och lägga dem i en skål, ett minnessål, för senare bruk. Det är mycket som ska rymmas i ens huvud och det blir lätt för fullt -over load helt enkelt.

Nu har jag ju inget sådant och det är nog inget man hittar på Blocket heller. Det blir många lappar istället. Däremot kan jag tänka mig att byta ut lapparna mot en Memory Stone från Stelton. En mini white board i snygg tappning!

bild Stelton

bild Stelton

4 kommentarer

  1. Den där har jag sett förut, inte alls dum – smart! kram

    Kommentar av Hem och Lycka — oktober 28, 2008 @ 11:58 f m

  2. Kalla mig gammaldags men jag älskar mina färgglada post-its!

    Kram Mia

    Kommentar av Mia — oktober 28, 2008 @ 6:22 e m

  3. En sådan vill jag ha! Praktisk och snygg! Me like! 🙂

    Kommentar av Annika — oktober 28, 2008 @ 6:38 e m

  4. Fiffig grej till kontoret! Och den vackra duken och servettringarna blir vackra på julbordet! Mari.

    Kommentar av GULDKANT PÅ LIVET — oktober 28, 2008 @ 7:55 e m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

