Linneskåp

oktober 22, 2008

vintersmycken

Filed under: shopping — charlotte @ 8:30 f m
Tags: ,

Egentligen är inte blingbling min grej. Jag väljer oftast stilrena silversmycken. Men ibland måste dock undantag göras.
Jag hittade en del nya favoriter då jag letade ett mobilsmycke (vi hade tröttnat på att blanda ihop våra mobiltelefoner hemma på köksbänken). Det blev ett grönt litet ägg från ouch! by ko-ko-no. Det blingar till min mobil och jag har koll på att den är min!

Såg att det kommit en del vinternyheter från just ouch! by ko-ko-no. Väl värda att spana in!
Asieninspirerat och snyggt!
Återförsäljare finns här.

kollage av bilder från ouchbyko-ko-no.com

kollage av bilder från ouchbyko-ko-no.com

2 kommentarer

  1. Vilka roliga mobilsmycken!

    *Svar:* Tack så mycket för ditt välkommnande, det värmer!
    Kram Sandra

    Kommentar av Tjohalias blogg om inredning — oktober 22, 2008 @ 10:42 e m

  2. Sandra: Varsågod. Företagande är kul och bra. Många fler borde prova var vingarna bär. Det är ju inte värre än att man backar och går någon annanstans om det inte blev som man hoppats.

    Kommentar av Charlotte — oktober 23, 2008 @ 10:59 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

