Linneskåp

oktober 19, 2008

Aktivitetsförslag

Filed under: inspiration — charlotte @ 10:06 f m
Tags: ,

Så här i söndagslunken tänkte jag passa på att komma med ett aktivitetsförslag, något att göra den kommande veckan.

Funderar du på att börja tjäna pengar på din kreativitet och bor i Stockholmstrakten? Då kan du ta en tur till Älvsjö och Stockholmsmässan för att besöka mässan Eget Företag 2008. (Registrera dig på nätet så är det fri entré). Mässan pågår 21-23 oktober.

Jag ångrar inte steget jag tog från de stora koncernerna till det egna företaget och rekommenderar fler att prova sina vingar! Lära sig ta betalt för det man faktiskt gör, på sina egna villkor. Det finns otroligt mycket kreativitet på nätet (och i verkliga världen) och med lite fantasi kan en hel del av det faktiskt bringa inkomst. Man kanske inte blir stormrik på allt (och framförallt inte direkt) men lite extra fickpengar är ju också trevligt.

Jag tänkte ta mig till mässan för att bli lite inspirerad och sno åt mig en del konkreta tips bland de seminarier som ges.

2 kommentarer

  1. Många gånger har jag haft en tanke att starta ett eget företag , men tanken skrämmer mig på något sätt så det har inte blivit av med detta. Men någon gång.

    Kommentar av Jenny — oktober 19, 2008 @ 7:59 e m

  2. Svar: Tack så hemskt mycket, va snällt av dig!

    Har faktiskt gått i företagar tankar rätt så länge nu men det blir liksom aldrig av. Och nu är det ju full rulle i skolan..

    Kram
    /Johanna

    Kommentar av Johanna.B — oktober 20, 2008 @ 8:29 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

