Linneskåp

oktober 12, 2008

min lördag…

Filed under: allmänt — charlotte @ 8:14 f m
Tags: ,

I går firade vi en födelsedag i bästa vänninors anda! En spadag på fantastiska Rosenön söder om Stockholm. Mat, prat, bubbel, bastu och spabehandlingar. Lerinpackning för min del = insmord i lera, viras man in varmt och känner sig som ett spädbarn i den sköna värmen.
Som nya avslutade vi kvällen med god mat och dryck på lokal. Nu är vi uppdaterade, avbabblade och redo för vardag ett tag till!

Rosenön är såld och kommer att övergå i privat ägo. Ja, där skulle man gott kunna tänka sig att bo…

Så nu får jag göra sitt bästa att behålla den silkeslena och avkopplade känsla som jag fortfarande har i kroppen. Min ekologiska tvål och min linnefrotté får bli mina spakompisar här hemma!

linnefrotté och tvål, svenskainredningsbolaget.se

linnefrotté och tvål, svenskainredningsbolaget.se

2 kommentarer

  1. Vad underbart det lät med en spadag!
    Kram Sandra

    Kommentar av Tjohalias blogg om inredning — oktober 12, 2008 @ 12:27 e m

  2. Vad roligt att du också finns i bloggosfären!
    Man blir lätt beroende.
    Och vad härligt det lät med SPA- dagen : )

    // Karin

    Kommentar av Karin — oktober 13, 2008 @ 4:02 e m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

