Linneskåp

september 25, 2008

Spamys i höst

Filed under: badrum,inspiration,linne,shopping — charlotte @ 8:50 f m
Tags: , , ,

Jag har roat mig med att bygga ihop en spahörna i webbshopen!
Linnefrottén är kompletterad med ytterligare några spaprodukter och så tvålar och badsalt! Ros och lavendel eller ekologisk neutral. Slam designs vackra etiketter gör dom snygga i badrumshyllan! (De hårda tvålarna är på gång de också.)

Det känns extra kul när allt passar så fint ihop, linnefrotténs neutrala färgskala tillsammans med Slam designs flaskor – snyggt! Att produkterna är bra miljöval känns också bra.

bild svenskainredningsbolaget.se

bild svenskainredningsbolaget.se

2 kommentarer

  1. men, nu måste jag ta mig till ett spa, va? jag har aldrig varit på ett spa!

    Kommentar av Helena/roomservice.blogg.se — september 25, 2008 @ 8:44 e m

  2. Helena: En spadag i goda vänner sällskap kan rekommenderas. Annars kan man ju spaa på lite hemma. Det behöver ju inte vara så märkvärdigt. Lugn och ro och drömma sig bort…

    Kommentar av svibol — september 26, 2008 @ 7:32 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

