Linneskåp

september 19, 2008

Jakten på necessären

Filed under: design,shopping — charlotte @ 8:45 f m
Tags: , , ,

Jag har en favoritnecessär som hängt med länge. Nu är den dessvärre på upphällningen, det börjar lossna både här och där. Så en ny likadan tänkte jag lite naivt. Den är från Tiogruppen och borde finnas kvar men nej, inte.  Det är en av deras påsnecessärer som fanns tidigare.  En påse i vaxduk med dragsko, hur bra som helst! I med grejerna till träning, badhus, till landet och så hänga upp den lite snyggt. Tydligen var det mest jag som tyckte den var bra eftersom den nu utgått. Så det blir till att tänka om. Kanske en av deras andra varianter?

bilder Tiogruppen, eget montage

bilder Tiogruppen, eget montage

När jag ändå är inne på Tiogruppen så kan jag inte låta bli att ta med Bliwtvålarna som de har givit passande mönster. Tvålens form i sig tilltalar mig och som pricken över i, mönstret från Tiogruppen. Enkelt och vardagssnyggt!
bild Tiogruppen

bild Tiogruppen

4 kommentarer

  1. Tiogruppen har väldigt mycket snygga saker!!!
    Hoppas att du har en mysig söndag!!
    Kramis

    Kommentar av Designtjejen — september 21, 2008 @ 10:56 f m

  2. Jag har ännu inte riktigt lyckats göra min av med papperskalendern även om jag även har en webbaserad som nås överallt. Däremot bär jag alltid också med mig ett anteckningsblock som fylls av dagarnas ”att göra listor” som kan bli ganska långa!

    Jag är ett stort fan av 10-gruppens produkter även om jag av någon konstig anledning inte använder någon just nu. Bliw tvålen slänger mig tillbaka till dagis och fritids där den låg på alla toaletter. Jag kommer så väl ihåg hur det kändes att hålla den i handen. Har funderat på att återinföra den i mitt badrum!

    Hoppas du haft en bra helg!

    /Johanna

    Kommentar av Johanna.B — september 21, 2008 @ 4:11 e m

  3. Har faktiskt inte sett Tiogruppen tidigare så jag tackar för inspirationen! kram

    Kommentar av Hem och Lyckas Mia — september 22, 2008 @ 11:33 f m

  4. Jaa, jag tröttnar aldrig på Bliwtvålarna – och gott luktar de också.

    Kommentar av hemmabloggaren — september 23, 2008 @ 6:24 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

