Linneskåp

september 15, 2008

MALIN+GOETZ

Filed under: shopping — charlotte @ 8:37 e m
Tags: , ,
produktbilder från MALIN+GOETZ

produktbilder från MALIN+GOETZ

Jag hittade doftljus med udda namn, långt från ros och andra blomnamn som brukar förekomma. Måste provas! Vad sägs om Mojito, Dark Rum och Cannabis. Råd om när de passar och hur de passar tillsammans finns på förpackningarna. Duon MALIN+GOETZ står bakom dessa godingar och en massa annan kosmetik.

Det går att handla via deras webb men jag hittade mina ljus hos Asplund.

1 kommentar

  1. Åh, vilka spännande produkter. Måste verkligen besöka hemsidan. Jag tycker mycket om din blogg, massor med intressanta inlägg! Nu ska jag läsa vidare 🙂 Hälsningar Emmie

    Kommentar av Emmie — september 21, 2008 @ 10:36 f m


RSS feed for comments on this post.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

