Linneskåp

september 4, 2008

Lisen Organics & Lisens Örtspa

Filed under: boktips,inspiration — charlotte @ 2:43 e m
Tags: , ,
logotyp och copyright Lisen Organics

logotyp och copyright Lisen Organics

En örtnörd säger hon om sig själv, Lisen Sundgren, som är företaget Lisen Organics. Ört- och livsälskare verkar som en bättre benämning tänker jag efter att fascinerat ha lyssnat på henne då hon passionerat berättade historier om sina örter och vad man bäst gör med dom. Ett fång örter hade hon med sig när hon for in i lokalen och redan där trollband hon oss lyssnare tror jag. En doft tar en med storm, det går inte att ducka eller stänga ute och örter kan verkligen dofta intensivt.

Lisens örtspa av Lisen Sundgren utgiven på Prisma förlag

Lisens örtspa av Lisen Sundgren utgiven på Prisma förlag

Boken Lisens Örtspa är en lika passionerad hyllning till örter och hudvård. Jag gillar att dofta på och äta örter. Så visst kan jag tänka mig att bada i dem och ha dem i ansiktet också! Dessutom är örterna de enda växter som inte försvinner in i gapet på rådjur, hjortar och älgar. Bara en sån sak…

1 kommentar

  1. Vad fin!!

    Kommentar av Designtjejen — september 6, 2008 @ 7:27 f m


RSS feed for comments on this post.

Blogga med WordPress.com.

